Sammy's Place

Jag har ju glömt att berätta om när vi var på Sammy's Place i Alanya!
Vi fick tipset av några vi mötte på vår Dim Cay-utflykt, så på kvällen letade vi upp restaurangen som ligger nedanför Kleopatraberget.
 
När vi kom fram såg vi fåglar lite här och där, och vi möttes av en kille med någon sorts gorillamask på sig.
 
Lite nygrillat bröd att doppa i olika såser innan maten kommer, gott.
 
Sammy showar mest hela tiden, balanserar en massa ölglas på huvudet, dansar osv.
 
Man vet aldrig när han dyker upp, eller när man har en fågel på skallen.
 
Jag satt närmast fläkten som svalkade oss lite, och den här nymfparakiten älskade verkligen vinddraget.
 
Jag fortsatte med att beställa gryta, och det var ett bra val som vanligt.
 
Ena sekunden flamberade Sammy maten och i nästa sekund ställde han sig mitt på gatan och slukade eld.
 
Och i nästa stund slet han upp ett par barn och balanserade på en tunna.
På tv:n som syns uppe till höger, visades hela tiden när Sammy showade och tävlade i typ turkiska Talang.
 
Kommer ni till Alanya, tycker jag absolut att ni ska gå till Sammys Place och äta, så får ni en rolig show samtidigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0