Söndagsmys

Tänk att vi fick ännu en strålande och varm dag, och denna söndag var nog många och passade på att ta sig ett dopp tror jag.
Nyduschad och fräsch satte jag mig på balkongen och läste lite, sen lade jag mig ner och somnade en liten stund i gasset. När jag vaknade var jag genomsvettig och fick hoppa in i duschen igen.
 
På kvällen kom mina kära föräldrar och hälsade på en snabbis.
Jag fixade ihop en god fisksoppa som vi avnjöt med varma baguetter till, och som efterrätt blev det en liten choklad-lakrits tryffel (tack snälla Tina för receptet).
 
Nu slappar jag i soffan och tittar på Wallander, och sen ska jag nog packa lite badkläder inför i morgon bitti, för jag börjar redan få lite abstinens efter mina simkompisar.
 
Mamma hade med sig en burk med björnbär från trädgården, och jag gillar bären allra bäst precis som de är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0