Surströmming i Sumpan

Nu ligger jag i soffan efter en härlig torsdagskväll.
Kvällen började med en cykeltur till Sundbyberg och årliga kräft- och surströmmingsskivan.
Vi åt, njöt och satt babblade med trevliga bordsgrannar. Efter maten blev det ett par cider på Nybergs Bar & Deli, innan vi cyklade hem igen,
 
 
 
Jag lovar, vi är några som gillar surströmming!
 
Mumsfilibabba!
 
Jag har lärt upp honom bra :-)
 
 
Avslutning på Nybergs innan vi rullade hem igen.
 
Nu har jag precis kollat på Broadchurch och druckit upp mitt te, så det är dags att nanna kudden och ladda inför morgondagens frukostshopping. 
 

Kommentarer
Postat av: Carita

Men gud vad konstigt att vi inte träffades. Vi är ju med på första bilden stående till vänster!!!

Svar: Jättekonstigt! Jag stod jättelänge och tittade efter dig, jag till och med ringde utan svar. Vilken tid kom ni?Kram H
Helena Nygrund

2013-08-30 @ 14:15:07
Postat av: Carita

Vi var där redan kl 18.00. Såg att du hade ringt men då var kl 20.15 och vi stod och tittade på Hep Stars och hörde inte telefonen. Så synd! Kramis

2013-09-05 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0