En kick innan läggdags

Idag har jag dammsugit och skurat hela hemmet, bäddat rent, stekt pannkakor och sprungit till tv:n mellan varje vändning och kikat på Pluras jul..,

Sen blev jag akut sugen på lite färsk juice.

Tog vad jag hade hemma: apelsiner, lime, äpplen, morötter och grönkål.


Ingen fröjd för ögat med denna bajsbruna dryck, men attans vad gott det var.
Nu får jag väl värsta kicken av alla vitaminer och håller mig vaken hela natten.
Men det går inte för sig, för jag ska upp tidigt och gå på VIP-frukost i morgon bitti. 
Om jag har tur kanske jag hittar de sista julklapparna också.

Så god natt på er finisar!


Kommentarer
Postat av: Lajnda

Såg boxen du la ut för någon vecka sedan, som någon gjort sig av med.
Det är en matbox, lunchväska.
Jag brukade följa med pappa ut på jobb när jag var liten (för ca 35år sedan). Han jobbade på jänvägen då, grävde ner kabel längs rälsen. När det var dags för lunch samlades "gubbarna" i baracken och tog alla fram sina likadana lunchboxar, öppnade dem med ett gemenamt "knäpp" med spännena och plockade fram den lunch som deras fruar omsorgsfullt packat ner på morgonen. Ofta hade de själva ingen aning om vad det var, utan packade glatt överaskade upp det ena och det andra.

2013-12-20 @ 18:49:52
Postat av: Tina

Hoppas du fick sova trots en bajsbrun energikick......och att du hittade de sista julklapparna. Kramisar Tina

2013-12-20 @ 20:07:04
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0