Glädjande nyhet och ett Gott Nytt År

Igår kändes det aningens snöpligt när våra planer grusades, men idag känns allt mycket bättre.
L ringde i morse och berättade att han får avlösning redan kl:14 på jobbet, tjohoo.
Just nu sitter jag på bussen ut till Värmdö, och filosoferar, hihi.
Tjejerna (som måste sminka sig i flera timmar en sån här dag) kommer att åka senare, och möta upp L när han slutar.
Men jag, som har en naturlig skönhet ;-) och vågar visa mig osminkad bland folk, sitter här alldeles au naturel
Har ju planerat långpromenad och grejer innan jag "tar på ansiktet".

Lite förrätts-förberedelser innan jag stack hemifrån.


Här sitter nu en osminkad tant, med en välfylld dramaten-väska   :-)

Må ni få en magisk afton och ett fantastiskt 2014!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0