Jag börjar bli rik på det viktigaste kontot

Mitt pluskonto (av god o glad energi) fortsätter att öka...och i lördags plussades det på ordentligt vill jag lova.
Vi var bjudna hem till underbara vänner på "Lilla julafton och första adventsmys", och det är en återkommande och helt underbar tradition, i alla fall för oss som är gäster.
Värdparet själva har säkerligen slitit i veckor med att baka, laga och pynta, men jösses vilken julstämning de ger oss.
Och i år trodde vi att de slagit riktigt på stort och sprejat konstsnö utanför, då endast trappan upp till deras hus var täckt som av nysnö. Vi såg inte en snöflinga någon annanstans, hihi, men snön var visst äkta. Snacka om julfeeling!



Hade så himla trevligt och mådde så jäkla bra att jag inte hade en tanke på att fotografera under kvällen.
Blev bara dessa två bilder...
Efter god mat o dryck hanns det med både jacuzzibad utomhus under en stjärnklar himmel, och ett härligt bastubad.
Tack underbara "Salli" & "Feffe"!

Det bästa av allt, vi kommer att fira nyår ihop också, tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0