3 gånger stan

Jösses vad klantig jag är!
Jag skulle vara på mammografin kl:16, men fick komma in direkt, och var klar redan 15.50. Perfekt, för jag hade ganska bråttom hem.
Skulle hem och hämta något till Skokartongsappellen, och sen lämna av grejerna i stan.
Men jag som nästan aldrig åker buss, hoppade så klart på fel buss, och hamnade i Karlberg. Därifrån fick jag ta pendeln och åkte så klart åt fel håll igen, och hamnade vid Centralen i stället för i Sundbyberg. Men nästan en timme senare var jag hemma, rusade in och hämtade det jag skulle ha, och stack till stan igen.

Hade sett att Skokartongsappellen, även samlar in hela o rena begagnade kläder, filtar, strumpor, jackor osv.
Så jag åkte in med en välfylld och supertung IKEA-kasse. 

När jag kom till Centralen var jag helt slut av släpandet och farandet hit och dit, men det var så värt det, för gud vad folk är givmilda denna jul. 
Blev så himla glad över att se alla människor som samlats och jätteberget av paket man skänkt. 

Nu är jag snart hemma igen, och kommer dyka ner i soffan efter middagen, pust.

Hoppas ni får en riktigt skön onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Underbar grej det där skokartongsappellen!

2013-12-18 @ 20:36:59
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0