Det ena tar ut det andra!

Hoppas ni har en skön onsdag!
Min onsdag började tidigt i morse eftersom jag gett mig tusan på att simma trots dåligt med sömn, och det kändes nästan som om jag hade kudden kvar i ansiktet när jag kom fram till badet, hihi.
Det var så skönt i bastun efter avklarad simning, och jag hade gärna stannat kvar där mycket längre. Men jobbet kallade!
Det eventuella lilla kaloribortfallet tog jag igen med råge under dagen, då mina gulliga Ladies Night-kollegor bjöd in mig på semmelfest.
Här hemma är det tjejerna som regerar ikväll då L är ute på galej.
Jag ska strax sätta igång med middagen, och sen blir det till att färga håret igen.
Vill vara fin i morgon när det är min tur att partaja, för då ska jag på Golden Hits med ett gäng sköna brudar från jobbet, tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Josefin -My Happy Days-

Så härligt det lät med simning och bastu, måste jag unna mig med snart! Kramar

2013-02-20 @ 18:55:11
URL: http://landhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0