Vackert källarfynd

När vi hade vår storrensning i källarförrådet i helgen hittade jag alla mina gamla hästböcker, kärlekspocket, Kittyböcker osv. Bland alla dessa låg tre böcker som jag bara inte kan slänga.
-Vad ska du med de där till? undrade Lasse.
Ja, vad ska jag göra med dem?!
Böckerna, som är från 1947 o 1948, måste jag ha ärvt av någon, för det står både mitt och någon annans namn i dem, och de är så himla fina tycker jag.
De stannar definitivt, och kanske till och med som prydnad på vår tavellist ovanför sängen.




Kommentarer
Postat av: Tina

Visst är det underbart med alla fynd man kan göra i sin källare. Som att ha en helt egen liten loppis. Kramisar Tina

2013-02-12 @ 13:19:22
URL: http://home2tiny.blogspot.com
Postat av: Aga

Sätt upp el liten tavellist och sätt dem på. Eller några tjocka ramar, så blir de 3D-tavlor.

2013-02-12 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0