1:a januari 2013

Tjohoo, ett nytt år har börjat, och jag hoppas att det kommer bli det allra bästa.

Vi firade nyår hemma hos oss, med bästa vänner, och hade en superrolig kväll.
Vi åt & drack, sjöng och spelade spel.
Jag och L stängde festen som sig bör, och vi släckte lampan någon gång efter kl:05.00

Idag har vi, som säkert många andra, varit ganska sega.
Men jag, L, Fredrik och Sari lyckades i alla fall komma ut på en timmes promenad, och det kändes himla skönt.
Sen har det segats i soffan framför tv:n resten av kvällen, och jag som ska jobba i morgon måste nog hoppa i säng snart.
God fortsättning till er alla!

Här sjungs det Bohemian Rhapsody så det står härliga till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0