Jesus Christ Superstar

Vilken underbar fredagskväll jag har haft!
Efter jobbet mötte jag upp L, för att äta lite innan kvällens show, Jesus Christ Superstaroch vi valde att gå till Gröne Jägaren, dels för att det är nära Göta Lejon, och priserna gör ju inte valet sämre heller.
Jag var superhungrig och planksteken jag beställde var så himla god.
Lika hungrig som jag var när vi kom, lika mätt var jag när vi gick.

En del säger att det är snuskigt att äta plankstek (bakterier i

brädan osv),

men sånt har aldrig hindrat mig, och den här planksteken var grymt god!

 

Lite takstudier inne på Göta Lejon, i väntan på showstart.

 

 

 
Ett glas vin i pausen är aldrig fel, och Jesus (Ola Salo) håller koll på oss i bakgrunden, hihi.
 
Jag är så glad att jag fick denna fina julklapp av Lasse, i form av en fantastisk show med underbar musik, sång och scenografi, och bästa sällskapet förstås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0