Lyxfredag

Vilken kämpig fredag det blev på kontoret idag !
Jag jobbade som en galning, men för varje jobb jag blev klar med rasade två nya in i mailboxen, stön.
Men kul som tusan att ha så mycket att göra, och jag gick hem nöjd och tillfreds med min insats.
Skulle möta upp L på Hötorget, och medan jag väntade på honom stod jag och suktade efter en bukett tulpaner.
Hade tyvärr inga pengar på mig, men tack och lov kom drömprinsen och räddade mig. Han kom inte på någon vit springare, men plånkan hade han med sig, hihi.
Vi åkte ner i Hötorgshallen och dreglade lite över allt gott, och till slut fick en påse med middag från Melanders Fisk följa med hem.
Lyxigt värre, och så skönt att slippa laga mat efter en tuff dag.
Avslutade med B&J :-)


 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0