Måndag och helvecka!

Gud vad skönt att nästan alla mina kollegor var tillbaka på jobbet idag!
Jag höll verkligen på att dö av tristess förra veckan, när jag satt alldeles ensam på ett helt våningsplan, på flera hundra kvadrat, stön.

Efter jobbet stack jag och L direkt till Citygross och hämtade upp veckans, tillika årets första matpåse. Åh vad jag älskar att slippa hålla på och fundera ut vad vi ska äta varje dag.

 

 

Jag passade samtidigt på att köpa färg till håret, för nu är det dags att måla över de grå igen.
Skulle egentligen fixat håret redan i kväll, men efter dammsugning av hela lägenheten fastnade jag i soffan, framför nya miniserien Inkognito.

 


Nu är det te-stund och dags att prova mitt saffran/chili-te.
Måste tvinga mig i säng i skaplig tid ikväll, för jag ska upp tidigt och gå på frukostshopping med tre snyggingar i morgon bitti.

 


Kommentarer
Postat av: Aga

Sova var det, ja! Ses om några timmar med kreditkortet i högsta hugg!

2013-01-07 @ 23:25:37
Postat av: Finurliga fröken

Va roligt att hitta hit. Jätte fin blogg. Jag måste se den serien. Borde ju finnas på tv4play så jag kan kolla. Den verkar bra. Kram

Svar: Ja den finns på TV4 play, så passa på!Kram Helena
Helena Nygrund

2013-01-07 @ 23:32:40
URL: http://harligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0