Delikat onsdag!

Hej hopp på er, fast ni säkert ligger och sover för länge sen  :-)
Vi har nyss kommit hem från våra härliga vänner Eva & Peter, efter en supermysig kväll med en massa gott att äta och dricka.
Jag var riktigt dålig på att använda kameran i kväll, hade alldeles för trevligt för det.
Det blev bara några bilder när vi precis kom hem till vännerna.
 
Som vanligt när man kommer hem till E&P står det något frestande och väntar.
Detta var tydligen ett experiment, och ett sånt där sjuhelsikes experiment som gifte sig med mina smaklökar.
Jag MÅSTE ha receptet!! 
 
Så fräscht och gott!
 
Alltså, en vanlig onsdag, och de fixar så mycket smarr!
 
Från deras egen rosenbuske, som äntligen frodas efter år av ompysslande.
 
Vi avnjöt en härlig grillmiddag i trädgården och babblade o babblade, tills det var dags för oss att haka på sista chansen att åka hem med kommunala medel.
 
Nu är klockan 01.30 och jag tvingar mig själv att inse faktum: Det blir ingen simning i morgon bitti.
 
Natti natti, eller morrn morrn på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas hem

Vilken festkväll! Det är ju otroligt lyxigt att bli bortbjuden på sådant där. De där salladerna såg otroligt sommarfräscha ut :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

2013-07-18 @ 08:13:41
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0