Grodhavet

 
Vilken supermysig familjekväll det blev igår 
Eftersom Emma snart sticker till Spanien på obestämd tid, tyckte jag att vi skulle gå ut och äta alla fyra.
"Varför gå över ån efter vatten" och åka in till stan, när det allra mysigaste stället ligger på promenadavstånd hemifrån?!
Så i mitten på veckan ringde jag Grodhavet och bokade in oss där.
Jag ilade hem efter jobbet, svidade om och sen traskade vi ner till vattnet och den supermysiga restaurangen.
Varje fredag står en helskön kock och grillar ute på däck, och det finns en massa gott att välja på, eller så struntar man i att välja och tar allt, hehe. Min tallrik var en salig röra av både nöt, fläsk och tonfisk, mums.
 
 
De här två sötisarna
 
och dessa, hade en underbar kväll på Grodhavet.
 
Vi åt så vi höll på att spricka!
 
 
Vi lyssnade och sjöng med trubaduren (som för övrigt låter lite som en ung Cornelis Vreeswijk).
 
Vissa orkade ännu mera mat! Bäst att hon laddar innan hon lämnar oss för Spanien ;-)
 
En sån skön kväll!
 
Lite kontakt med "världen" :-)
 
 
Vi var alla överens om att det inte får dröja allt för länge innan Grodhavet får besök av oss igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0