Mina tjejer i helgen

Efter att ha segat halva lördagen bestämde jag och tjejerna oss för att åka till Kista en stund.

Emma passade på att ta ett nytt hål i örat, då hon låtit ett tidigare hål som satt lite fel att växa igen.

 

Vi åt på "Donken", och småshoppade lite efter maten. Tessan fyndade ett retroskal till sin nya telefon.

Sen blev det tjejfilm hela kvällen :-)

 

Igår packade vi ihop lite ingredienser och åkte hem till bästa svärmor och bjöd henne på mat.

Då min svärmor inte har tillgång till internet, hjälpte Lasse henne att betala räkningar med telefonen...

 

...och under tiden slappades det rejält  :-)

 

Efterrätt på balkongen.

 

Jordgubbar med grädde och massor med socker, muuums!

 

Visst syns min topp bra va!?

 

Sockerhöga knäppisar ;-)

 

Hittade en "vakt" utanför huset när vi kom hem, hihi.

 

Nu är det bara en arbetsvecka kvar, innan jag ska ha yttterligare en semestervecka, tjohoo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0