Mystorsdag

En dag kvar att jobba och sen är det helg igen, tjohoo.
Men idag fick jag trevligt sällskap på lunchen, då Lasse och Tessan tittade förbi.
Och när jag jobbat klart kom de och hämtade mig också, lyxigt värre.
Vi åkte och handlade lite, hem och vilade en stund innan middagen, och nu sitter vi och slöar framför Polisskolan 3.
 
 
Lyckan att komma hem till en bukett vackra rosor, fast de inte var till mig.
Emma som jobbar extra på en förskola, hade åter igen fått blommor av en tacksam förälder <3
 
Slöhögar framför Polisskolan 3
 

Ikväll får jag inte vara uppe lika sent som igår, för jag vill verkligen inte missa simningen en gång till.
Natti natti på er!
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Simma lugnt! 😘

2013-07-18 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0