Packning för svettigt klimat

Hej på er i sommarvärmen. Klockan är 01.30 och det är fortfarande 20 grader varmt ute, härligt.
Jag försöker få mig själv att ta mig i kragen och börja packa, för i morgon sticker vi till Turkiet, men nu är det ju repris på Allsång på Skansen, och det vill man ju inte missa. 
 
Men vad sjutton packar man med sig till ett ställe med över 35 grader i skuggan?
 
Känns inte som att jag kommer behöva packa någon varm tröja till kvällarna i alla fall, svett svett.
 
Hoppas att ni får en superskön helg och njuter lite av vackra sommar-Sverige till mig också.
Kramis Helena
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Ha det nu så UNDERBART!!!! 😘

2013-07-27 @ 09:23:33
Postat av: Anette

Trevlig semester!

Svar: Tackitack!
Helena Nygrund

2013-07-28 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0