Sista dagen i San Diego

 
Vår sista kväll i San Diego hade vi bestämt att tillbringa i "Little Italy".
Två morgnar traskade vi dit och åt god frukost, så det var ju hög tid att prova äta middag där också.
Jösses vilken chock vi fick när vi kom dit på fredag kväll för att besöka en restaurang vi fått tips om.
Det var så mycket folk i Little Italy, att det kändes som om halva ortsbefolkningen samlats där, men en jäkla skön stämning var det. 
 
Denna del av San Diego vaknade upp stort till helgen vill jag lova!
 
Nu ser inte denna Bloody Mary ut mycket för världen på en suddig mobilbild, men "holy moses" vad god den var!
Och den var ju nästan som en förrätt, så mättande som den var med ost, parmaskinka, syltlök, oliv osv.
Vi åt och drack så det stod härliga till, och allt var helt utsökt.
Jag rekommenderar varmt restaurang Bencotto om du åker till San Diego någon gång.
 
Sen var det dags att gå hem och packa lite och säga hej då till vårt fina hotel W.
Bild från taket, med " brinnande" stolar.
 
Samma stolar dagtid.
 
Hej då baren på taket!
 
Så mysigt att sitta och softa här, lyssna på musik, med en drink i handen.
 
I vår foajé blev jag ofta sittande för att blogga lite.  Där uppe på hyllan ovanför baren stod en DJ och "rockade" som attan på kvällarna.
 
Första dagen vi kom till San Diego undrade jag och Lasse vad sjutton vi skulle göra i denna "håla" i fem dagar, haha.
Oj vad vi bedrog oss, för det fanns ju så mycket att se, att vi inte ens hann med allt.
Go San Diego!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0