Vardag är inte heller så dumt!

Nu har jag varit hemma i vardagen i över en vecka, och njuter på sätt och vis av det med. 
Min hjärna behöver nog det "vanliga" ett tag för att smälta alla intryck från USA-resan.
Jag gläds åt det lilla och det vackra i stället:
 
En skål med jordgubbar och som verkligen smakar jordgubbar, och inte bara ser ut som det :-)
 
En vacker och maffig tistelbuske.
 
En pollinerande humla är äkta svensk sommar för mig.
 
Goa och levnadsglada pensionärer, tillika mina simkompisar, som jag träffar fem dagar i veckan.
 
Härliga papegojälskare.
 
 
Alla små saker som livar upp min vecka och ger mig positiv energi är viktiga ingredienser i livet.
Något som inte är "små saker" är mina älskade tjejer, som jag hoppas kunna få med mig i soffan framför Allsång på Skansen i kväll :-)
Får se om jag lyckas...
 
Ha en superskön fortsättning på tisdagen.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är det som att vi behöver åka bort för att kunna komma hem och njuta av vår vardag och upptäcka de små tingen som verkligen betyder något. Lätt att kunna bli hemmablind.
Hoppas du lyckas få med dig tjejerna, ska själv strax hoppa upp i soffan ;)
Kram Maria

2013-07-09 @ 19:10:34
URL: http://www.snickaregardens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0