Hollywood Boulevard

Man kan väl knappast åka till Hollywood utan att besöka Hollywood Boulevard, så det var klart att det skulle  bockas av på vår "check-lista"  :-)
 
Titta, är det inte självaste Chewbacca som står där!?
 
Och ett smygfoto på Stålmannen och Stålflickan blev det med, för egentligen fick man betala för att de skulle vara med på bild.
 
I "bågen" där det står en massa människor kan man fota de berömda Hollywood-bokstäverna.
 
Victoria's Secret brukar ofta få tjejerna glada, även mig!
 
Fotat "bokstäverna", check!
 
Ser ni dem långt där borta i fjärran, hihi.
 
 
Emma, vi hittade en affär du skulle älska!
 
 
Riktiga Disneygranar!
 
Där nere går några vi känner :-)
 
Lasse studerade länge alla som "lekte" här.
 
Och han kom på tekniken att både komma in och ut, utan att bli det minsta blöt, hihi.
 
 
Batman
 
 
Den läskiga vitklädda (från Star Wars tror jag) upptäckte att jag tog kort på honom och följde efter mig en bit. Då blev jag lite shaky :-)
 
 
Ja det var lite bilder från Hollywood Bl, men jag kan villigt erkänna att det kändes skönt att komma bort från denna galenskap, när vi traskade "hem" igen till vårt hotell på Knoll Street.
 
Vi hörs snart igen! 
Kramis
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Hollywood baby, så roligt att se!
Kram från ännu en semesterfirare!

2013-06-25 @ 11:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0