Längesen man köpte en klänning...

...men idag slog jag till!
Jag har trånat efter en speciell Anine Bing-klänning i över ett år, efter att ha sett den på urfina Frida Fahrman, men eftersom prisklassen inte passar min plånbok blev den klänningen bara en dröm...
...tills idag, när jag köpte en snarlik budgetvariant från Vero Moda.
 
Vackra Frida Fahrman i den superfina Anine Bing-klänningen (bild lånad från Fridas blogg)
 
Min nya klänning, som får följa med till San Francisco på måndag. (Tack fina Louise som tipsade mig).
 

Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Hej snygging! Wow vilken fin klänning :D (den vill jag också ha hihi)
Kram och ha en fin resa till SF!

2013-06-06 @ 22:40:35
URL: http://soulcityguide.com
Postat av: Aga

Åh, så fin!!!!

2013-06-06 @ 23:57:53
Postat av: Carina

åh åker ni nu på måndag!? Trevlig resa, ha superkul och sköt om er! Hälsa Lasse detsamma! kraaaaam

2013-06-07 @ 01:21:46
Postat av: Tina

Vilket supertips på en jättefin klänning. Ha nu en toppenresa är inte alls avis....Kramisar Tina

2013-06-08 @ 22:48:38
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0