Massa grönska

Hej hej!
I morse blev det frukost ute i solen hemma i "Little Italy", som området där vi bor kallas.
Sen sa vi hej då till rummet, checkade ut och drog vidare. Nu lämnar vi San Francisco!
Ägnade närmare ett par timmar åt att hyra vår bil (stön), och åkte sen till Lombard Street o körde i den berömda serpentinvägen. Nu är den avklarad, check!  :-)
Därefter blev det Muirskogen och jätteträd. Maffigt!
Sen åkte vi vidare till Santa Rosa för att tillbringa en natt där.
 
 
Serpentinvägen vid Lombard Street.
 

 
 
Vyn åt andra hållet.
 
Vår bil.
 
Vi är på väg till Muirskogen.
 
 
Massor med squirrels sprang omkring.
 
 
Stora jag känner mig liten.
 
 
Lille Lars
 
 
 
Väldigt lille Lars!
 
 
 
Vi var lite busiga, för man fick absolut inte lämna board walken :-)
 
Tittut!
 
 
Vi har lämnat Muirskogen, och anlänt till Santa Rosa. Vi ska bo en natt på Flamingo Conference Resort and Spa.
 
-Nej, du tar inte kort på min bleka kropp i bikini! 
 
Inte ofta man får se L bada!
 
Kramis på er!
 

Kommentarer
Postat av: Carita

Vilka grejer ni får vara med om. Passa på och njut nu för ni kanske inte kommer tillbaks. Så beautiful serpentinvägen är.Själv sitter man här och är avundsjuk.

Svar: Vi njuter Carita, jag lovar!
Helena Nygrund

2013-06-15 @ 09:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0