Ramona, tid att andas!

Hejsan på er!
Just nu ligger ni och sover, och jag ska snart fräscha till mig innan middagen.
Vi har ju nio timmars tidsskillnad som ni kanske vet.
Efter tre dygn i den helt galna staden Las Vegas har vi nu kommit till en Golf Resort i Ramona.
Här kan jag få lite ro, jag kan höra mina egna tankar och jag kan andas i normal takt.
Las Vegas var i mina ögon en absurd och bisarr stad, och allt kändes bara som en enorm kuliss i en fantasivärld.
Dessutom fanns det ingen wifi, inte ens att köpa, för allt går ut på att man ska göra av med sina pengar där, inte sitta på rummet och blogga ;-)
Men vi gjorde några minnesvärda grejer i LV som jag återkommer till, med bilder, i sinom tid.
Nu ska jag bara fortsätta aaandas en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0