Universal Studios

Här sitter jag efter en supermysig och trevlig kväll på ett hak i Ramona, och försöker komma ifatt en liten liten snutt med bloggen.
Här kommer några bilder från vår heldag på Universal Studios i Los Angeles för några dagar sen.
 
 
 
Vad liten jag är va!?
 
 
 
 
Fiskelycka :-)
 
Kom ihåg detta ansikte!
Denna tjej var helt makalös och levde sig in i rollen totalt när vi åkte på en rundtur, så jag skulle inte bli ett dugg förvånad om jag ser henne i någon film en vacker dag.
 
Susan Delfinos hus i "Desperate housewives"
 
Här har ett plan kraschat, och det såg så himla verkligt ut. Kommer tyvärr inte ihåg vad filmen heter som jag sett denna flygkatastrof i.
 
Allt såg ruskigt äkta ut.
 
Hjälp! Är det inte självaste Norman Bates det där!?
 
Lite Blues Brothers
 
 
Tre dyblöta typer efter en väldigt våt åkattraktion :-)
Men vi torkade supersnabbt i den enorma hettan.
 
Häftig "Waterworld-show"
 
Massa farliga stunt-tricks, smällar och vattensprutande, och jag som sett filmen Waterworld (med Kevin Costner) kände igen det mesta. En riktig kanonshow, men tyvärr är det omöjligt att få med känslan på bild.
 
 
 
Nu måste jag avsluta, för det är dags att gå på en promenad i bergen i Ramona.
Kram kram!
 

Kommentarer
Postat av: Tore

Hei fining! Vad kul med California, elsker den amerikanske vestkysten! Om dere rekker, ta en tur til Six Flags Magic Mountains for de beste berg- og dalbanene :) Og middag på Moon Shadows i Malibu!!

Njut njut njut!!!
KRAM TORE

Ps! flycrash kulissene er fra Tom Cruise-filmen War of the Worlds :)

2013-06-25 @ 11:16:05
Postat av: jempa

åh vad roligt os e dessa bilder! Vi ska ju också dit men i Juli. Kostade det något extra att åka på den där buss-turen? Eller ingår den i VIP-passet?

Svar: Bussturen var så himla rolig, och den ingår i VIP-passet. Jag följde med på alla "åkattraktionerna" trots att jag inte åker något i vanliga fall. Missa inget! :-)Kram Helena
Helena Nygrund

2013-07-06 @ 15:40:11
URL: http://jempas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0