Alex Schulman-Älska mig!

Idag har jag klippt mig igen!
Att gå och klippa sig brukar vara något man (i alla fall jag) väntar alldeles för länge med, men nu gjorde jag det efter bara fyra veckor.
Var så himla missnöjd med min förra frisyr, trots att frisören gjorde exakt som jag ville, eller kanske just därför, hihi.
Men nu känns det jättebra, tjohoo.

Sen åkte jag till Maximteatern och mötte upp Aga, Magda, Anna och Annette, för att se Alex Schulman och hans enmansshow "Älska mig!"
Föreställningen handlar om självbekräftelsens baksida, och ger en blandning av skratt och allvar, och även en del egen eftertanke.
Alex bjussar mycket på sig själv, och de två timmarna gick alldeles för fort.
Jag är så glad att jag fick chansen att följa med och se föreställningen

.

 

 
 
 
Det var JCDecaux som stod för dagens previewpremiär, och bubblet flödade.
 
 
Snart börjar det...

 

 

..och här sitter fyra förväntansfulla pinglor.

 

 
Som grädde på moset fick alla en fylld kasse innan vi gick hem, och jag som älskar goodiebags!
Visar innehållet i morgon.
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Visst var det en toppenkväll! <3

2013-03-07 @ 06:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0