Endast för gäster

Jag älskar att bläddra i härliga magasin med mode, inredning, matlagning och "you name it".
Och för ett par veckor sen hoppade jag på en liten prenumeration av Damernas Värld, delvis för en trevlig välkomstpremie i form av en pumptvål (Savon de Marseille), och två superfina handdukar.

Jag har försökt lära mina tjejer vikten av att tvätta bort sitt smink varje kväll, oavsett hur trött man är. Och visst tar de bort sin makeup, men med tanke på hur våra handdukar ser ut ibland så kan man tro att de torkar av sig direkt på dem ;-)
Så dessa nya fina handdukar som kom idag får endast våra gäster använda, så det så. Nu ska gästtoan pimpas!




Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Fniss, fick hem samma paket med tvål och handukar igår, fast det var genom ett erbjudande på Sköna Hem.

Det blev restriktioner på våra handukar också ;)

Kram kram

Svar: Oups! Det var kanske Sköna Hem jag hoppade på också...Nu minns jag inte, för jag har inte fått någon tidning ännu. Nu är jag avslöjad, men jag älskar tidningar och jag älskar även när det följer med lite premiegrejer, hehe.
Kramis
Helena Nygrund

2013-03-13 @ 21:47:31
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0