Gammalt minne

 
Hej på er!
Hoppas ni har en superskön söndag! Även om det är ganska kallt, så är det strålande solsken, härligt.
L åkte till jobbet i morse, och vi ses inte förrän i morgon kväll, och tjejerna är på sina rum, så jag håller på och småpysslar lite här hemma.
Har lagt in lite annonser på Blocket & Tradera, och funderar på att kanske ta tag i mitt lilla kuddprojekt nu.
Men först måste jag visa min fina lilla handväska jag hittade i källaren, när vi hade storröjning för ett tag sen.
Den är det enda jag har kvar sen jag var liten, men jag vet inte när jag fick den eller av vem, men jag har haft den så länge jag kan minnas.
Måste nog kolla med mamma om hon minns var den kommer ifrån.
Väskan är i alla fall för fin för att vara instängd i en illaluktande källare, och får hänga på min golvspegel i sovrummet i stället.
 
 
 
 
Nu ska jag nog gå ut en snabbis och suga in lite frisk luft.
Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0