Hell week, fortsättningen

Ja vad ska man säga om denna dag, som var allt annat än trevlig.
Utan att bli allt för detaljrik, så undrar jag om någon sett den klassiska Gudfadern-scenen med hästhuvudet i sängen?!
Lite av den känslan fick jag när jag lyfte på täcket i morse, bortsett från hästhuvudet förstås.
Är det inte styrkan i mensvärken, så är det mängden i det andra, suck.

Trots incidenten på morgonen kände jag mig glad och uppåt när jag gick till jobbet, solen sken och livet kändes bra.
Men på eftermiddagen hade "Gudfadern" varit i farten igen, och jag hade blödit igenom allt, något så överjävligt.
Dagen till ära hade jag ljusa jeans, men tack gode gud även långkofta som dolde eländet.
Gissa om Helena fick bråttom hem!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner igen det där - kunnde vakna flera gånger per natt av att det var "kran på" och panik upp på toa och byta skydd. Det kunde även förekomma på dagen och många gånger blödde jag igenom kläder. Gjorde dock en hyvling av slemhinnan i livmoden och efter det blev det mycket bättre det som förut var lite mens är idag mycket. Jag kände mig även lite groggy av all blodförlust vilket jag också sluppit.
Snart är det över för denna månad!
Kram från en förkyld
Sofia

2013-03-08 @ 11:07:42
Postat av: Birgitta

I det stora hela är det väl inte så kul att bli äldre, en klen tröst men då försvinner åtminstone hästhuvudet ;=) Kramar och tack för en trevlig blogg!

2013-03-08 @ 17:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0