Lyser djuriskt

En ny dag med nya möjligheter, och jag försöker lysa upp tillvaron med en "djurisk" kofta och färgstark solros.

 

Hade även min nya "vilda" sjal i morse.

 

Både koftan och sjalen köpte jag efter jobbet igår.
Upptäckte nämligen att den härligt blåa tröjan jag köpte på frukostshoppingen i fredags var trasig.
Provade den aldrig då jag var rätt säker på storleken, och när jag skulle ta på mig den igår morse såg jag att det var ett hål på ena ärmen, och inget jag hade kunnat sy ihop snyggt.
Så tröjan reklamerades och förvandlades till två djurfläckiga plagg i stället :-)
 
Så kan det gå, men jag känner mig väldigt nöjd ändå.
Ha en riktigt fin tisdag nu!
Kram Helena
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin kofta!
Vart är den ifrån? Kan du inte visa lite mer av den :)

2013-03-08 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0