Pre-party

Jag vaknade redan klockan sju i morse, och inte förrän vid halv ett började resten av familjen att höras.
Då blev det lite brunch, dammsugning, och sen en skön dusch.
Fredrik & Sari kom över och hämtade oss och nu är det lite pre-party hos Carlos & Maria, innan vi sex personer sticker till Prag i april.
Tanken var att vi skulle prova lite tjeckisk öl och "öva" inför vår resa, men först är det Barcamatch (Real Madrid-Barcelona) och då är det tapas som gäller, och berberechos, mums.
En o annan spritz slinker ned också :-)




Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh, det är ju livsfarligt att gå in på din blogg, alltid massa smaskiga saker man vill ha DIREKT! :D Tapas är en av mina favvos, det går ju att kombinera och göra så mycket. :)

Vad skönt att höra att krämen är bra, jag har inte läst några recentioner om den men har hört att Cliniderm är bra över lag, ska bli kul att testa! :)

Svar: Kan ju inte lova att den är bra för din hud, för din hud är ju ändå mer än hälften så ung som min.Gillar du den inte kan jag köpa den av dig!
Puss & kram
/Helena
Helena Nygrund

2013-03-02 @ 18:16:08
URL: http://linamedfamilj.blogg.se
Postat av: mammaxtre

Prag låter urtrevligt!

2013-03-02 @ 21:31:20
URL: http://mammaxtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0