Senaste resultaten

Denna lördagsmorgon började inget vidare, då jag fick ett jobbigt sms av en kollega.
Ett gäng artister har varit i Sundsvall och showat och skulle hem tidigt i morse. Jag som bokar alla resor hade fixat deras biljett, och så visar det sig att jag på något underligt vis har lyckats boka en av dem som "studerande".
Micke som var felbokad messade mig att han skulle bli avkastad i Hudiksvall, men att det inte var någon fara, för han kunde ta ett annat tåg där och behålla kvitto för sina utlägg.
Jag blev galen både på mig själv OCH på SJ som inte kunde lösa mitt misstag på tåget, varför i hel*ete måste man bli avkastad av tåget för ett sån uppenbar felbokning?!
Medan jag köade i telefon till SJ för att försöka reda ut allt, messade M mig att han bara skojade, för han skulle inte bli avkastad, men det messet såg inte jag förrän jag pratat en bra stund med en förstående kille på SJ:s bokning, suck.

Men nu har jag lugnat ned mig och lördagen kan ju bara bli bättre, eller hur!
L jobbar dygn och kommer inte hem förrän i morgon, Emma o Marcus kollar på film, Tessan sitter vid sin dator, och jag sticker nog iväg till stan och kollar in butikerna som Emmaushjälpen har vid Slussen.

Först vill jag bara visa ett par av mina "frukostshoppingköp".
Sjalen,som är underbart mjuk och skön, köpte jag på H&M, och den gröna fjäderlätta dunjackan köptes i går morse på Lindex. Jag är ju galen i grönt, men jag hade även kunnat tänka mig en riktigt orange jacka om det funnits.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv har jag köpt den vita jackan, den är dock lite för tunn just nu men när det någon framåt maj blir vår kanske så är den jättebra.

Kram
Sofia

Svar: Vitt är så himla fräscht, men det är som om skiten dras till mig när jag har vitt.Eller så är jag som han killen i "Mitt liv som hund" som inte kunde dricka mjölk utan att spilla ut den :-)
Kram Helena
Helena Nygrund

2013-03-23 @ 15:43:37
Postat av: Clara

Hej!
Är det möjligt att man kan köpa jackan av dig? är galet kär i just den jackan. Maila mig, tacksam för svar.

Svar: Hejsan Clara! Tyvärr har jag inte kvar jackan. Reklamerade den, då den släppte så mycket dun, att jag var helt vit efter att ha haft på mig jackan en liten stund.Kram H
Helena Nygrund

2013-07-24 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0