Lite avundsjuk...

...är jag allt, på alla härliga bloggvänner som festar ikväll på den "stora bloggdagen".
Men vad är väl en bal på slottet...och jag får ju ändå träffa min favorit-och bloggprinsessa i morgon. Äntligen!!!

Här hemma i "Lindgrundska" hemmet går livet sin gilla gång, och vi gör vad vi kan för att liva upp stämningen :-)


Livet kändes rätt ok när jag gick hem från jobbet igår.

 

När ungdomarna vaknar upp ur sin långa dvala känner man verkligen att våren är här på riktigt! (Emma & Marcus)

 

 

Dragen luftas, och snart kommer jag att bli "fiskeänka" ett litet tag.

 

Jag är väldigt nyfiken på denna håriga sak, och undrar vad man fångar med den!?

 

Idag har vi ätit "viltkyckling" och tomat-och mozzarellasallad, mums!

 


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Bloggprinsessa minsann *rodnar lite* Det var sååå himla härligt att äntligen fått träffa dig idag, du är precis som jag tänkt mig och jag är varm i hjärtat efter vår träff.

Kram Victoria

2013-05-05 @ 22:30:18
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0