Två chocker inom en kvart

Annorlunda hemkomst idag kan man säga!
Första chocken: Jag kommer ut från T-banan, går en bit och viker av för att traska upp för "Mördarbacken" (allmänt namn på vår jobbiga backe), och rätt vad det är tittar jag rakt in i två elefantrumpor. Brukar inte hända!
Andra chocken: Jag kommer in och Tessan säger att hon sitter och studerar, och har så gjort i två timmar. Brukar inte hända!
Mitt svar till Tessan var, -Nej du sitter inte alls och studerar, du CHOCKERAR!
Haha, jag sa ju att det här skulle bli en bra kväll :-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ha, ha en rumpchock inte varje dag man får en sån....Ja plötsligt händer det när ungdomarna får för sig att sitta med näsan i böckerna o inte i datorerna...Kramisar Tina

2013-05-14 @ 22:46:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Aga

Inte mycket till staket, hoppas de inte rymmer. :)

2013-05-14 @ 23:24:33
Postat av: Maria

Hahaha.. plötsligt händer det ;)
Kram Maria

2013-05-15 @ 12:53:22
URL: http://www.snickaregardens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0