Det gick bara inte!

Idag var jag inne på Clas Ohlson och slog till på lampan jag gått och trånat efter i närmare två år.
Emma hade fått en dyr mjölkskummare när hon fyllde år, och den gick tyvärr sönder. Jag reklamerade den och fick ett tillgodokvitto, som idag resulterade i min efterlängtade lampa.
(Nu är jag liksom skyldig E en ny mjölkskummare, men Clas Ohlson har slutat sälja dem, så jag får leta vidare).
Men i alla fall...När jag stod där inne i butiken, så såg jag dem



och det gick ju liksom inte att låta bli.
Ni vet, jag och ugglor :-)


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Lena, du skulle bara veta vilka fina tygugglor jag såg på MiniMani idag, jag tänkte direkt på dej, om du hade sett dem hade du köpt direkt,jag lovar! Jag avstod, men de var jättgulliga!

Svar: Haha, ja jag hade säkert köpt dem! Jag har liksom blivit ugglan personifierad 😉
Helena Nygrund

2013-11-26 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0