Det kom ett paket

I torsdags fick jag ett sms från Schenker, om ett paket som fanns att hämta ut hos mitt paketombud. Jättekonstigt tyckte jag, då jag inte gjort någon beställning, och jag kände inte heller igen namnet på avsändaren.
Men på fredag morgon hämtade jag ändå ut paketet.
 
Blev ännu mer förbryllad och fundersam om paketet verkligen var till mig, då det stod Helena Nylund, istället för Nygrund.
 

Öppnade paketet på jobbet, och inuti låg en superfin och läcker lykta, som jag gärna hade behållit.
 
Även detta kort låg i paketet, vilket övertygade mig helt om att lyktan absolut inte var avsedd för mig.
 
Jag fick helt enkelt skriva ett mail till avsändaren och berätta att den tjusiga tingesten hamnat fel, och lämnade kvar paketet på jobbet, övertygad om att jag måste skicka det vidare...
Här kommer svaret:
 
*asg*
Jag tror nog att den är till dig minsann. Den som vann den är Victoria (Den där Victoria) och hon ville att du skulle ha den om hon vann. Så hon skickade mig adressen och jag skickade till dig :) Trodde faktiskt att hon hade talat om det för dig :D
 
Kramar
Kicki

Kristin Bäckstrand
CreandoPhoto
www.creandophoto.se

 
Jag är helt mållös, tänk att det finns så mycket värme och kärlek där ute i "etern".
Underbara, fina, goa Victoria, du anar inte vad glad och totalt överraskad jag blev ❤️❤️❤️
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Because you are worth it :)) . Kärlek till dig finaste bloggvännen!

Kram Victoria

Svar: <3 <3 <3
Helena Nygrund

2013-11-19 @ 09:44:51
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Junitjej

Vilken fin lykta!

Svar: Superfin! Jag är så himla glad!
Helena Nygrund

2013-11-19 @ 11:55:30
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Maria

Inte undra på att du var fundersam ;)
En sån fin lykta. En underbar gest av Viktoria.
Kramar
Maria

Svar: Ja, hennes godhet tog andan ur mig! Underbara människa!
Kram
Helena Nygrund

2013-11-19 @ 18:49:53
URL: http://www.snickaregardens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0