Från AW till bv

Igår efter jobbet åkte jag och kollegan Katarina till ännu en liten tillställning, det var Lindex på Sergelgatan som ordnat en liten Afterwork för medlemmar, och föranmälning krävdes.
Där bjöds det på cava och supergoda snittar.

Jag nöjde mig med två goda smakbitar, och lite cava, men det bjöds frikostigt om man var på det humöret ;-)


Vi delgavs sminktips, och 20% rabatt på allt i butiken.

Men idag är det ingen AW, för nu ska jag skynda mig hem och vara bv (barnvakt) i stället, till min systers gullungar. Jag längtar efter dem, så det blir supermysigt.
Jag och syrran går lite i skift kan man säga, för hon ska på Wallmans ikväll, och jag har precis lämnat mitt jobb på Wallmans, hihi.


Kommentarer
Postat av: Tina

Mysigt att gå på event o lite bubbel tackar man aldrig nej till. Kramisar Tina

2013-11-24 @ 19:55:42
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0