Inte vinst i allt

Idag var det full rusch på jobbet, både med jobb och med fix inför morgondagens Afterwork. Bokningen har fixat en AW, och Marknadsavdelningen har ordnat en, och nu är det Ekonomiavdelningens tur, som även jag hör till.
Trots en massa slit idag, lyckades jag ha lite energi kvar till kvällen.
Vi åkte till Citygross och handlade, både till kvällens middag, och till morgondagens middag, som Emma erbjudit sig att göra. Tyvärr missar jag hennes matlagning i morgon, då jag har AW på jobbet, men förhoppningsvis gör hon extra mat, så att jag får matlåda på torsdag.

Kvällens stora match, Sverige-Portugal, slutade tyvärr inte på topp, men tur att middagen blev supergod i alla fall.

Först bakade jag bröd med oliver och fetaost.


Och brödet serverades tillsammans med en superenkel kräftsoppa med lite sting, så himla gott.

Nu måste jag gå och titta till en ny omgång bröd som jag har i ugnen, knäckebröd! Det var så längesen jag gjorde eget fröknäcke, så nu var det hög tid.



Kommentarer
Postat av: Aga

Åh, gott med knäcke! 😘

2013-11-20 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0