Mysmåndag

Vilken härlig start på veckan det blev.
Började morgonen med att simma, andra gången sen jag köpte mitt årskort, hej o hå. 
Det blev en glad överaskning när jag kom ut till bassängen och allt var nedsläckt, och runt poolen stod en massa tända kandelabrar. Hade glömt bort att det alltid är så på måndagar, och det blev så mycket mer effektfullt när det var helt becksvart ute. 
Soft musik i bakgrunden, och endast lite vågskvalp från mina medsimmare hördes. Så himla avslappnande!
Efter jobbet åkte jag och två arbetskompisar hem till en fd kollega.
Lite babbel, skratt och vin i goda vänners lag, och på en måndag, den här veckan kommer bli så bra!

Knasfior våldgästar gammal kollega.

Tack bästa Sofia för en supertrevlig kväll! Det här gör vi om snart! 



Kommentarer
Postat av: Aga

❤️❤️❤️

2013-11-20 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0