Skokartongsappellen

Här har det bakats en ny omgång knäckebröd ikväll, och var fasiken ska jag gömma asken, för den förra omgången hann jag ju inte ens smaka på innan den var slut!


Så enkelt att göra, men ändå så gott att knapra på.


På tal om enkelt...
När jag såg detta evenemang på Facebook idag kände jag direkt att jag ville vara med och hjälpa till.
Så nu har jag börjat planera vad jag ska fylla min skokartong med, så att den blir en fin och glädjande julklapp till någon behövande.
Kram och godnatt alla fina ❤️


Kommentarer
Postat av: Aga

Jag har också börjat planera vad vi ska lägga i våra kartonger. Så bra initiativ! 😘

Svar: Ja verkligen! Det är fantastiskt att det finns så fina människor som engagerar sig på det viset!.
Helena Nygrund

2013-11-27 @ 07:11:09
Postat av: Knäckfråga!!

Kan du inte delge oss receptet på det oemotståndliga knäckebrödet?

Svar: Klart jag delger receptet! Kram
Helena Nygrund

2013-11-27 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0