Skräck är inget för mig

Vilken härlig dag jag haft!
Jag slutade klockan ett idag eftersom det var halvdag, och handlade lite på hemvägen.
Sen kröp jag ner under en filt i sängen, pluggade in mina lurar i "paddan" och i öronen, vräkte i mig Ben&Jerry och kollade på första avsnittet av Så mycket bättre, som jag missade i lördags.
Att jag myser på det här viset händer max två gånger om året, så jäklars vad jag njöt!
Efter att ha lyxat till mig med en timmes egentid fick jag dåligt samvete och dammsög hela lägenheten, så typiskt mig, men väldigt skönt efteråt.
När hela familjen var samlad åt vi middag, jag och L åt supergod sataykyckling med gurk- och melonsallad, och tjejerna åt en annan kycklingrätt som de älskar, alla nöjda och glada.
 
 
Det är rent livsfarligt när Hemköp rear ut just denna smak för 25 kr!
 
Nu är klockan snart 01.00 och jag sitter ensam uppe: L ska jobba i morgon bitti och kommer inte hem förrän på söndag, Emsingen träffar några kompisar och Tessan har lagt sig, eller så sitter hon vid sin dator...
Och på tal om Tessan...Jag och Tessan är ensamma i morgon kväll och jag föreslog att vi kanske kunde gå på bio, trots att jag och Tess är de som nog har svårast att hitta ett gemensamt filmönskemål.
Hon vill absolut att vi ska gå och se The Conjuring, en jäkla skräckfilm. Jag som hatar skräckfilm!
Hennes motivation: Mamma, jag tror att det är bra för oss, och att vi kommer att bonda som mor och dotter!
Ja vi får se vad det blir av lördagen, jag återkommer, hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas inte filmen skrämmde vettet ur dig utan ni fick en mysig mor o dotter kväll. Den där glassen verkar syndigt god förstår att den är svår att motstå. Kramisar Tina

Svar: Det blev ingen bio för vi var för lata båda två. Vi hyrde (ja vi är väldigt gammaldags som fortfarande går o hyr filmer, hihi) en film i stället, dock ingen skräckis. Myspys och sushi 😃
Helena Nygrund

2013-11-03 @ 11:39:18
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0