Alla mina bebisar

Jag köpte mig tre pelargoner vid en blomsterhandel ute på Bullandö förra sommaren (2012), när jag och L varit ute med båten.
Dessa tre blommor överlevde mig, och tidigt i våras tänkte jag försöka mig på det här med sticklingar och föröka mina tre "pellisar".
 
Kommer ni ihåg mina små bebisar?!
 
 
De växte och frodades (de tre "föräldrarna" står utan färgprakt i den bakre raden).
 
Jag tog in alla pelargonerna från balkongen i lördags (blev lite rädd att frosten skulle ta dem), duschade dem och gav dem lite kärlek o omvårdnad.
Frågan är nu var jag ska ställa alla "pellisarna" inför vintern?
 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Wow, vad fina! Tänkte detsamma. Var ska man ha dem???

Svar: Ja, jag har ju inget svalt rum att ställa dem o!
Helena Nygrund

2013-10-01 @ 23:43:31
Postat av: Emma

Du har verkligen gröna fingrar!
Du är inte som dottern som lyckas odla svamp i krukorna istället..

Svar: Svamp? ;-)
Helena Nygrund

2013-10-01 @ 23:47:46
URL: http://elmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0