Förlåt mig för jag har syndat...

Är det någon mer än jag som blev förvånad när man kom ut i morse och möttes av nästan ljumma vindar?
Tyvärr var jag på tok för varmt klädd för dagens väder, och kände mig nästan lite ofräsch hela dagen.
På sommaren brukar det bli mycket goda sallader till lunch, men till hösten föredrar jag att äta något varmare.
Men när det är så varmt som idag, den 23 oktober, passade en sallad ypperligt fint.

Supergod laxsallad med avokado, granatäppelkärnor och en massa annat gott. Stenugnsbakat bröd och en Cola Zero till. Idag var det fest!  :-)

Och på tal om fest: 
Jag har syndat något så fruktansvärt idag. 
Blev så himla sugen på glögg, pepparkakor och mögelost, herre min je, det är inte ok, jag vet!

Förlåt mig för att ha gått händelserna i förväg (way too much), men jag var så sugen, och det var så gott.

Nu blir det lite film, och sen ska jag försöka komma i säng i skaplig tid.
Måste nämligen hänga på låset när affären öppnar i morgon och köpa frallor till en hel bataljon (stort frukostmöte på kontoret).
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Aga

"Du är förlåten" 😜
Snygg tallrik, haha! 😘

Svar: Hihi! Puss
Helena Nygrund

2013-10-23 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0