Warm Bodies

Idag har det varit en ganska skön söndag, trots tvättstugan och städning.
Jag behövde ju inte lägga många minuter på middagen i alla fall :-)
Maten, pulled pork, som skötte sig alldeles själv i natt medan jag sov, blev jättegod. 
Efter middagen tittade vi på en film som jag och Emma hyrt, i förhoppningen att även Tess skulle gilla den.
Filmen heter Warm Bodies och är en romantisk zombiekomedi.
Jag och E tyckte att filmen var helt underbar, medan Tess dissade den totalt och gick in i sitt rum.
Emellanåt var filmen så läskig att jag gömde mig bakom en filt, och i nästa sekund var den så söt. 
Har ni hört om tjejen som grät för att en zombiefilm var så gullig? Inte? Då har ni gjort det nu, hihi.




Läskigare än en romantisk zombiekomedi klarar jag nog inte av.
Den här var så himla perfekt och lagom för mig.
Nu är det "time for bed" och en stunds läsning, dock inte om zombier, hehe.
God natt finisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0