Birkakryssning

I fredags var det äntligen dags för en efterlängtad Birkakryssning, den som görs varje år med mina gamla kollegor från Prippstiden.
 
 
Någon på kontoret hade hört (tror ingen missat det, hehe) att jag skulle iväg på kryssning och bjöd mig på bubbel.
Så då var det bara att "stämpla ut", för man vill ju inte bryta mot företagets alkoholpolicy.
 
 

Vi har precis kommit på båten, och väntar på att få våra hytter.
Vi var bland de 500 första som får gå på lite tidigare, skönt.
 
 
Här ska det spelas paketspel, och det är så sjukt kul med det här gänget.
Om man inte kände alla så väl, skulle man kunna tro att vissa var arga på varandra på riktigt, som det gapades och skrattades, hihi.
 

Ett suddigt gäng, och den enda som saknas är godingen som tog kortet.
 
                                                               

Vissa bjuder tjusigt! Tack snälla C, det var så gott.
 
 

Mina underbara hyttkompisar, de allra bästa! Katarina, Anna och Lollo.
Stackars Lollo, blev tvingad att vara med på bild, fast hon precis höll på att ta bort sitt "gamla" smink.
 
 
Nu är det dags för oss andra att fräscha till oss också, innan middagen.
 

Vi fyra som bodde i samma hytt, var alla väldigt sugna på att frossa i oss en massa skaldjur.
Och jag fullkomligt vrääkte i mig hummer...
 
...och ostron. Herre gud vad jag njöt!
 
 
Och när vi ätit klart var vi precis så här mätta och glada :-)
 
 
Hihi! 

 
Sen letade vi upp resten av gänget och partajade hela natten lång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Underbara bilder, vilket härligt gäng ni verkar vara.

Kram Victoria

2013-09-23 @ 08:38:58
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Aga

En toppenresa minsann! Gissa vem som tipsade Svensson om att du älskar bubbel.... 😜

Svar: Var det du, din lilla filur?! 😃
Jag blev onekligen förvånad när han kom med glaset till mig, hihi.
Puss på dig bästa! ❤
Helena Nygrund

2013-09-23 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0