Direktleverans av havtorn

I morse fick jag en väldigt trevlig och oerhört nyttig present, sprängfylld med C-vitaminer.
Mina föräldrar kom med färjan från Finland, och på väg hem till Västerås stannade de till hos mig och gav mig 2 liter "saft" av alldeles nypressade havtornsbär. Vilken jäkla lyx!
Det blev till att leta fram en massa småburkar så att jag kunde frysa in vätskan, i lagoma portioner.
Gjorde även en smoothie, spetsad med havtorn, till frukost.
Shit vad pigg jag kommer bli nu! 
 
 




Tack snälla mamma & pappa, jag blev superglad över presenten. Kraaaam!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Du har snälla föräldrar Helena, jag var och tog tillvara lite rester ikväll, handplockade ca 1 liter havtornsbär. Jobbigt men värt besväret, och strålande sol, sommarvärme och vindstilla väder över ett blått,blänkande hav fick jag på köpet!

Svar: Låter som om det var en ganska skön dag trots slit. Kram
Helena Nygrund

2013-09-12 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0