Familjelördag

Vilken fantastisk lördag vi hade, som till största delen tillbringades utomhus.
Det var ju så himla skönt ute, att jag inte alls hade någon lust att gå in.
 
På vägen till Västerås var det någon som föreslog ett stopp i "Enköping" ;-)
Jag hann knappt ta kort på tjejerna, för de försvann in i godisaffären lika snabbt som en avlöning, hihi.
 
 
 
Tittut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom fram sprang jag runt, som en kalv på grönbete, och tittade i varenda vrå av mina föräldrars trädgård och njöt av allt vackert (och gott) som växer där.
 
Sen blev det äntligen dags för det jag riktigt längtat efter...surströmming!
 
Gissa vem som njuter!?
 
Som in ser, så satt inte tjejerna ute på altanen med oss, hehe.
De valde bort den goda doften, och avnjöt mormors goda kalops inomhus i stället.
 
Till efterrätt lyckades jag även klämma ned en tallrik av min mammas nygjorda jordgubbskräm, och en klick vaniljglass.
Men sen var jag så jäkla proppmätt heeela kvällen.
 
Och på tal om proppmätt så är det dags att släpa ut karln i löpspåret (är i och för sig han som tjatar på mig just nu, hihi).
 
So long!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltså jag har aldrig ätit surströmming, hade varit kul att testa någon gång. Hemnagjord jordgubbskräm mmmm så gott. Kramisar Tina

2013-09-15 @ 18:44:03
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Mathilde

Välkommen in och ta en titta på min blogg, har fått en ny desig och bloggar om bla baby, kläder, träning, vardagsliv, inredning och skönhet. Ha en trevlig dag. mvh Mathilde

2013-09-16 @ 12:49:37
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0