Första sjukdagen

Godmorgon på er!
Jag har bestämt mig för att stanna hemma idag, tror att det kan vara första sjukdagen på nio år (under min tid på Wallmans alltså).
Bortsett från att jag håller på att hosta sönder lungorna, är jag väl egentligen inte supersjuk. 
Det värsta är att jag inte får fram någon röst, och eftersom jag sitter ensam i en reception/växel blir det mycket prat, och det är som sagt kört nu.
Visst finns det hur mycket jobb som helst (massor med rese-och hotellbokningar) att göra, som jag skulle kunna sköta hemifrån, men det kanske är dags att lyssna på kroppen och bara vila, även om ekonomin blir drabbad.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till gyn. 
Ska få min allra första hormonspiral insatt, så jag förhoppningsvis slipper att "blöda ihjäl" varje gång jag har min månatliga.
Sen blir det vila i soffan med en bok.
Ha en fin dag nu godingar!



Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Det är bra att du lyssnar på kroppen och tillåter dig att vila nu när rösten inte håller. Krya på dig, bästa!

Kram Victoria

2013-09-30 @ 08:01:39
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0