Någon annans skräp

I vårt hus har vi ett så kallat "torrsoprum" där man kan slänga elektronik, pappersretur och lite annat.
Sist jag gick ner dit och slängde lite grejer hittade jag denna fina Iittalainspirerade skål, och jag kunde ju bara inte låta den stå kvar.
Den tidigare ägaren har säkert bara tröttnat på den, för den är inte trasig, och ställt ned den försiktigt bredvid containern och hoppats att någon annan ville ha den. 
Jag brukar göra likadant när jag slänger hela saker, ty gammalt för mig kan bli nytt för någon annan.
Jag älskar "återbruk".
 
Skålen är så fin på duken som min faster vävt av gamla lakan (ytterligare ett återbruk).
 
Ha en superfin onsdag, och snart lättar dimman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0