Party-A-Loud

Igår var jag och tre kollegor på Golden Hits efter jobbet.
Vi åt gott och avnjöt den suveräna showen Party-A-Loud.
Fasiken vad jag mår bra av att lyssna och titta på världens bästa kollegor, våra fantastiska fullblodsartister.
De är talangfulla, snygga och världens goaste!
 
Golden Hits har fått sig en rejäl uppfräschning, och medan du väntar på att hämta ut din jacka i garderoben kan du beundra lite kläder och tillbehör från tidigare shower.
 

Så himla läckert inne på "Damernas".
 
Den här toaletten är MIN, för den har jag bokat, hihi.
Vill du se de andra toaletterna (alla är olika) får du allt bege dig till Golden Hits :-)
 
Klart att bröderna Herrey finns med uppe på nattklubben...
 

...i form av sprejade kasettband.
 
Finisarna Katarina, Sofia och Viktoria var inte ett dugg suddiga, däremot blev alla mobilbilder usla i mörkret.
 
Säsongens soppa med svamp, mums.
Sen blev det oxfilé till varmrätt, kladdig chokladkaka till dessert, och vi blev riktigt stoppmätta.




Bara ren njutning!
Tack alla fina kollegor för en toppenkväll, nu har jag definitivt fyllt på mitt glada och positiva energiförråd rejält!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0